Gangster

Imorse var jag så otroligt trött, eller det är jag väl fortfarande men iaf, jag var så trött att det verkligen inte gick att kliva upp, så jag fick leva gangsterlivet och ringa till min sjukgymnast och säga att jag var sjuk. Vann åtminstone en halvtimme sömn.

Som det stod i förra inlägget så blev jag klar med projektrapporten igår, och det skulle firas. Åkte med Fredrik till donken, vilket kalas! Nej men det var kul att träffa honom igen.

Nu är jag påväg till skolan, bakprov står på schemat. Vi ska visa att vi kan baka bröd med jäst. Det går nog prima, imorgon är det nationella i matte. Är inte särskilt taggad. Får väl se hur det går, kan ju bara göra mitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0