Friday

Hej kära vänner

Nu sitter jag påväg hem från skolan, tre timmars naturkunskap är inte roligt, men jag fick något gjort iaf! För en gångs skull. I onsdags körde vi golf på eftermiddagen, därefter fick jag spela in en reklamfilm för min gamla trafikskola, ful som en jävla jävel var jag. Men struntsamma ! Därefter åkte jag hem en sväng och pluggade, käkade donken med mamma och senare på kvällen åkte jag och Anki till Skavsta för att hämta hennes mamma. Bilen krånglade så vi fiket stanna ett antal gånger på motorvägen, men vi hade kul ändå!

Igår var det sjukgymnastik, friidrott, lunch hos mig, skola fast utan lektion, sen mös vi med Oscar och Fredrik och sen var det träningar. Tog med plugget till träningen och satt och skrev mitt projektarbete, lite duktig var jag, tränade rp efteråt och åkte hem. Somnade lite sent men jag överlever.

Nu ska jag hem och lägga mig framför OC och göra absolut ingenting, underbara fredag. Ikväll bjuder Johanna på middag! Mys. Hörs ikväll eller imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0