Ändå inte kul

Hej alla bakiskompisar som nu ligger i sin säng och inte kommer längre.. jag vet nog att det finns några!

Själv är jag inte den då jag var nykter igår, ett bra val. Ett mindre bra val var dock att gå ut, hade varit mycket bättre om jag bara var hemma! Grillkvällen hos olivia var jättemysig och allt var bra, men på krogen så var det mest kaos, problem och jobbiga människor faktist. Stannade dock hela kvällen ut och fick i mig kebab också, missade två bussar efter varandra och kom hem vid kvart över fyra, ändå inte värt.

Vaknade brevid fia och tog mig till träningen för att träna tjejer. Nu är jag hos oscar och ska snart åka till träningen igen. WEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hehe nej. jag kan inte träna.. INTE KUL LINDA, INTE KUL

Jaja tråkig tjej signar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0