Arbetsnarkoman

Hola

Sitter i min säng och lyssnar på lars winnerbäck och tar vara på den tiden jag är ledig.. börjar ju jobba om tre timmar. Fick ett samtal från chefen imorse där jag fick typ tio pass till, många är sovpass så det gjorde inte så mycket. Men i och med att jag var förberedd på att vara nästan helt ledig så ändrades det. Men jag ska inte klaga, pengar är ju skönt.

Igår lunchade jag med maya på stan, fick hem en ny byxdress och en tröja också. Tränade tjejerna ute på vacksta och åkte till fia och kollade fotboll. Zlatan gjorde snyggaste målet och sverige vann, winwin. Tänkte att jag skulle ta en promenad men jag insåg att jag har en trasig fot, inte lika skönt då. Får nog skippa det, pastasallad ska jag göra iaf. Än så länge kan jag inte klaga på mitt "sommarlov", vi får väl se hur det blir efter allt jobb. Ska försöka ta mig till maggan i slutet på juli också, det vore ju fett.

Jaja slutsnackat, ska söka jobb på statoil nu, man vill ju inte jobba för lite, right?
Puss och kram


Ge mig värme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0