Project x

Har man sett filmen project x så förstår man vad man menar med fest. Igår hade en tjej en project x fest, kan inte riktigt avgöra hur många som var där men allt som allt med alla som kom och gick eller var utanför så var det väl minst 200st. Kaoss

Nykter som jag var så iakttog jag allting, kollade på allt som gick sönder och hälsade på alla man kände och inte kände. Efter några timmars minglande och spårande tog vi oss tillbaka till Marcus igen där vi även var innan, så badade vi i poolen och bara tog det lugnt. Kvällen var väl lite unik, men jag hade kul. Slutade med att jag tog oscars bil och körde hem han och Fedde, Sjutsade Marcus och tog sen cykeln hem till mig vid fyratiden.

Klockan är ett på dagen och jag är fortfarande mätt sen middagen på barolo igår, sjukt gott. Hade matkoma halva kvällen typ. Kan nog vänta med att äta till middagen... Fett skönt, då slipper man laga något. Jaja vi hörs loosers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0