Myskväll

Hej mina vänner !

Klockan är mycket och jag borde sova. Ska upp om typ fem timmar. Jag har haft några mysiga dagar ! Blandannat med cissilou, tildis, Marcus och dom och lite sånt.

I tisdags var vi i Stockholm och på långpromenad och flippade lite, igår skulle jag städa rummet. Slutade med två Ikeabesök, en felköpt sängram som ledde till att jag fick en större säng! Winwin. Sen var det vackstalägerplanering, chill på virres land och hos Marcus. Idag fixade vi också med rummet. Åkte till huvudstaden med tilds och kollade kläder och åt. Hade vackstamöte idag igen. Åkte till Marcus och badade pool och tog det lugnt . Var med om en sjuk sak som skrämmer mig lite. Därför jag är vaken nu, vågar inte riktigt somna.

Imorgon blir en lång och krävande dag men sen åker jag och min bästa bort till Åland i några dagar och försvinner härifrån. Känns lättande. Hör av mig om jag hinner ! Puss love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0