Kvalitetskväll

Hemma ovanligt tidigt för en fredagskväll. Klockan är halv ett och jag känner att jag börjar få en baksmälla på de fem ciderna jag druckit idag, trots att jag inte ens blivit påverkad. Asskumt

Har haft en mysig kväll hos Martin med grillning, alkohol, kubb och massa vänner. Känns ännu bättre att jag och Marcus ägde på kubb. Nu blir det sänghäng i min ensamhet och trösta mig med att jag är ensam i två nätter till med att kolla på flyg 29 saknas. En serie som gick på sommarlovsmorgon för typ 6 år sen. Har fastnat för det igen. Vad gör man inte som en no-lifer?

Jobb imorgon sen fekke och fira olli. Säkert utgång också. Yey. Ovanligt otaggad. Kanske för att jag varit taggad och festat typ 15 gånger på en månad. Jaja ingen bryr sig. Vi hörs loosers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0