Matteprov och träningsverk

Hej alla glada, ledsna, arga, fina, fula, tråkiga, roliga och alla andra loosers där ute (jag tillhör sista kategorin så känn er inte ensam)

Sen i tisdags så har jag hunnit träna, lagat trerätters, pluggat matte, haft prov, haft körlektion och nu fem timmars gympa! Provet gick sådär kan jag väl säga, inga förhoppningar på något högt iaf! Gympan var rolig, tjejerna var duktiga, jag klarade flickis efter min skada (yeyyyy jag är bäst), hade styrka som dödade hela min kropp och kommer särskilt göra imorgon. Och sen föräldragympan sista timmen som fick mig att skratta som aldrig förr.

Jag är glad på livet och hoppas att du är det också. Annars blir allting så tråkigt.. Eller hur? Vi säger så iaf

Krambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0