it's ok not to be ok

yo maddafakkas

I torsdags var tanken en kväll på tratten men som jag sa, man vet aldrig med sanna och emilia. Vi hamnade på m-lounge där det blev ett glas vin.. plus ett till glas och fyra shottar. Några randoms ville bjuda på shottar, och när vi skulle betalade han allt åt oss... vilket sammanlagt gick på kanske 1800, cash finns? vi ville ju inte prata med dom och vi gick ju tidigt. Jaja hans förlust! Hem till mig för att fixa oss sen till tove för att vara där innan utgång. Väl ute började vi på 550 men jag och emilia sprang till strip där vi var till stängning och sen gick tillbaka till 550 som hade öppet till tre. Köpte kebab och gick hem till tove för att kolla hockey, bra kväll det där! Impuls är alltid roligt.

Igår blev det bio med mamma och pappa och sen såg vi basketmatch med oscar och killarna, kings mot uppsala. Därefter mötte jag upp frida och anki och vi våldgästade matilda där även tove och sofia var. Vi körde "gissa personen" och åt oss feta och snackade i-landsproblem. Myskväll

Snart ska jag ta mig ner till stan med tilds och tove, ikväll ska vi fira jules som fyller 19 imorgon! Utgång igen men i nyktert tillstånd. Känns bra!

Här kommer lite bilder sen i torsdags, puss och kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0