jag borde, jag borde, jag borde

hej mina vänner

som rubriken så borde jag göra massor, men jag gör liksom inget. jag borde skriva oftare, jag borde städa, jag borde plugga, jag borde skaffa jobb, jag borde börja planera vackstalägret, jag borde sova och jag borde... jag borde och jag borde.. åhhhh ångest

jag borde kanske njuta av stunden ist? jag har ju iofs det ganska bra. Sportlovet har precis börjat och jag har inte allt för mycket plugg. De senaste dagarna har jag plågats med tråkiga temadagar, vart hos sjukgymnasten, tränat, firat martinmorning, kollat innebandy och basketmatch,hunnit få min första p-böter. BAJSKORV. Jag har även firat johanna igår kväll med tårtkalas, alkohol, lekar och roliga människor. Och idag har jag tränat som vanligt och umgåts med mina friends.. som vanligt. fast jag ska inte klaga! jag gillar ju att umgås med dom, det blev big brother och alfapetspelande hos marcus.

Jag är helt slut och vill inget annat än att ligga i min säng, sitter här med de bajsiga närvarokorten och njuter av ljudet från ron popes låtar. Tror jag hade behövt vila den här helgen, ändå blev det inte läggdags innan fyra någon av kvällarna.. fy mig. Får sova ut under lovet ist! Sjukgymnastik imorgon. Beställning av nya gympakläderna också! blir lyckligast i världen när jag får dom. Jaja ingen bryr sig. Jag är mobbad jag vet

Sov sött och vakna blött

Jag och ekiz som små knattar, enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0