Always look on the bright side of life

Mina två senaste dagar har bestått av springtur, sjukgymnastik, tråkiga lektioner och träning ungefär. Fast på träningen måste jag säga att jag blev minst ut sagt lycklig, jag kunde göra rondat flickis salto utan att det kändes i armen. Snart back on track! Nu är jag hemma efter en kort stund i skolan, fick springa som aldrig förr till bussen, inte alls charmigt när man kliver på och knappt kan andas och hela bussen stirrar på en. Nu ska jag ta och leta upp ett USB och sen ska jag ut och springa idag igen. Måste ju träna upp mig lite till sommaren, eller iaf försöka. Har fått mitt körkort också, ska med fasa hämta ut det då jag aldrig kommer vilja visa det för någon.

Nåväl mitt liv rullar på, ångesten över skolan fylls i en hög och ja.. allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0