Uppvisning och finmiddag

Har haft fullt upp hela helgen känns det som. Är helt slutkörd, trots att det är på helgen man ska få vila..

I fredags var det jobb som gällde, var på julmarknad och mös, åkte bara hem och gosade i sängen med gossip girl. Ansträngande? Njaa det här var väl min vila innan det jobbiga. Igår var den årliga juluppvisningen. Årets bästa gympadag. Men den kändes mer oplanerad än vanligt vilket gjorde att det blev mer stressat. Var i hallen mellan 9-19 och hade inte en enda lugn stund. Hann inte ens äta. Men uppvisningarna gick någorlunda bra och det var roligt ändå.

Efter att ha lämnat alla redskap stressade jag och Anna hem till mig där vi fixade oss och stressade ner till asian Roxy där det var ledarmiddag. Jag tröck i mig maten så jag hamnade i matkoma och åkte därefter till Trosa och hämtade mina föräldrar (världens bästa dotter). Tog mig sedan till min tränare Malin där alla ledare förade. Några drog ut och resten stannade kvar. Riktigt trevligt var det, men jag var så trött att jag nästan somnade. Sjutsade hem några av mina tränare och hämtade pojken min för att sen åka hem och sova.

Imorse tog jag en välförtjänt sovmorgon då träningen var inställd för tjejerna. Nu är jag på jobbet och ska snart iväg på nobelfest med några boende och Angelica. Att få betalt för att äta god mat och dricka bubbel är väl aldrig fel..

Men nu måste jag börja fixa mig! Långklänning och klackskor.. Johejdu. Blir spännande ! Vi hörs kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0