Kli attack

Justja, för att inte tala om hur mycket det KLIAR! Är tacksam över att Jag slapp gips utan fick en stövel som man åtminstone kan ta på och av. Mamma har precis tagit av allting och nu luftas foten. Och jag kan inte stå emot med att ta dit fingrarna och kliar. Helt sjukt vad det kliar! Min fot ser inte så fräsch ut heller

Men annars då, godmorgon!

Efter mitt deppinlägg igår så satte jag på TVn och kollade på summerburst festivalen sen i somras. Både saknade den och längtar till i sommar då jag ska dit igen. Sen kom pojken min och höll mig sällskap. Nu har jag inte tagit någon tablett än, ska bara dra Alvedon tror jag.vore skönt att slippa må illa!

Nu är det dagen innan julafton och massor ska göras. Bakas knäck, klä julgran, köpa sista julklapparna och säkert massa annat. Njut av de icke fräscha bilderna sålänge så skriver jag väl ikväll eller något! Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0