Juldagen

 
Den enda dagen under julen som nästan kan vara bättre än julafton, det måste nog vara juldagen. Åtminstone sen jag fyllde 18. Eftersom juldagen är dagen då alla går ut så tänkte jag göra detsamma, trots mitt handikapp. Så jag tog mig ner till stan där vi åt mat hos minna och alla tjejer började föra. Drog ut riktigt tidigt eftersom det är fullproppat med folk på juldagen. Men trots att vi var där vid tjugo över nio så var kön redan lång. Men handikappad som jag är så fick jag hoppa in direkt om jag ville, men jag ville vara mänsklig och dessutom inte gå in helt mobbad så jag ställde mig i kön.
 
Väl inne träffade man ALLA, och då menar jag verkligen alla. Den ena fullare än den andra, men jag hoppade runt där lite lycklig och alla behandlade mig som en gudinna och gjorde upp en gång när jag kom. Okej riktigt så var det ju inte, men jag önskar att det vore så! Fast det var faktist väldigt många som flyttade på sig, sen fanns det efterblivna människor som inte kunde ta det lite lugnt utan knuffade ner alla i sin väg för att man hade sett en kompis typ.. Bortsett från det var det en sjukt rolig kväll! Vi rörde oss vidare till kebabpalatset där killarna tröck i sig en kebab. Sen satte vi oss i en londontaxi med en skön taxichuafför och åkte t ill pershagen.
 
Hela dagen idag har knappt funnits. Vi sov bort halva dagen, spenderade några timmar vid tvspelet, skyndade ner på stan för att hinna kliva in på kringlan och se att allt stängde, V Ä R T, och nu är jag och lökar i sängen med min nya dator som jag verkligen inte förstår mig på.
 
Vad som sker ikväll är ännu ett mysterium, jag hoppas på en fet godispåse, en bra filmrulle och fina vänner. Synd att det inte kommer gå då för alla mina vänner är så jävla fula HAHAHAHAHHA nu var jag skön
 
Signar ut och bjussar på de enda bilderna jag har sen igår (två stycken) GRATTIS!!! tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0