Jag orkar inte

Det har gått en vecka och tre dar sen operationen och jag ger upp. Den där ÄCKLIGT stora skon med de där ÄCKLIGT jobbiga kryckorna. Skon är bara i vägen hela tiden, mest på natten. Det går inte att sova med stenjäveln. Kryckorna är cp och funkar inte på varken is, sten eller annat underlag. Jag orkar verkligen inte vara handi

Igår hämtade Max, Johan och Alex upp oss och vi åkte till någon ölpub. Kände oss missanpassade och flyttade oss till olearys, när Jag ska dra därifrån så åker en av broddarna ner på kryckan och jag drar världens fall mitt på golvet, från trappan. Ville dö av smärta och alla kollade. Det här suger, på riktigt

Men för att sluta vara deprimerad så kan jag ju berätta att jag iallafall har lite planer till nyår, såhär tre dar innan men det får vara. Skönt det så slipper vi låtsas som att man är magsjuk för att man inte har några vänner. Ikväll blir det myskväll hos Sofia med tjejerna.

Hörs sen. Kramizzzzzzzzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0