Every end has a new beginning

Och så var det måndag igen.

Helgen har varit bra ! Hade myskväll i fredags. Åkte till Stockholm med Matilda och Max i lördags. Matilda shoppade och Jag och Max sprang runt och kollade på allt som var fullt och var allmänt jobbiga. På kvällen firade vi Anna med middag på ceasars och utgång på stripen. Nu för tiden är gammelfarmor Linda trött på utgång och hatar Södertäljes krogar för de suger. Men när det väl är ett bra evenemang så kan det vara utgång. Detta var min sista utgång på fötter på ganska länge och gruppen de vet du var där och då är det helt klart värt. Hade en sjukt rolig kväll där jag fick träffa alla roliga människor som man inte fått träffa på länge. Och i slutet fick jag även en halvtimme inne på olearys tillsammans med de vet du och de är assköna. Lycklig tjej signade ut den kvällen med andra ord. Somnade med Fidde tillsammans med en affisch på dessa grabbar. Kult kväll sammanfattningsvis

Igår hade vi gympamys hos min gamla tränare där vi kollade filmer och fikade med hela laget. Sen lekte jag med mina friends som vanligt och till kvällen åkte jag till phagen. Imorse blev det impulsjobb och jag åkte till Stockholm innan julbordet. Sen var det julbord på Taxinge slott, har nog aldrig ätit så mycket i mitt liv. Det ena efter det andra, och när man tror att det är slut så visar det sig att det finns kakbuffé också. Helvete vad fet jag är nu

Åkte förbi mitt jobb och sa "hejdå" till mina boende. Jättekonstigt att säga hejdå som om jag ska resa bort eller något. Men jag träffar nog inte de förrän i april igen så då känns det som en bra grej att göra. Känns som att man väntar inför domedagen. Allt ska vara klart innan osv. Jag har varit redo så länge. Men nu börjar jag bli rädd, det är för nära.

Nu när jag skrivit min långa roman ska jag dra på mig mjukisbyxor och springskor och möta upp min bästa vän. Vi ska dra vår "sista" promenad.

Ha det bra kompisarrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0