Dödag

Idag har det varit en sån dag då man bara ligger i sin säng, hör inte av sig till någon och kliver inte ut ur rummet förrän det är middag. Kom hem vid halv tre igår natt. Så jag sov ut ordentligt och spenderade min dag genom att pendla mellan gossip girl och candy crush på paddan. Och ibland har jag även sagt vilka kläder jag ville spara och slänga osv till mamma som stod och städade mitt rum medan jag låg och spelade spel. Åhh världens bästa dotter, nej men jag är ju handikappad så då gör jag det jag kan och hon det som hon kan!

Nu har jag iallafall tagit tag i livet och hamnat hos William. Så nu får vi se vad som händer!

Har inget mer att säga, här är en bild på när jag luftade min fossing idag.. Tåbira deluxe

Xoxo

Ekiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0