Anyplace is better, starting from zero got nothing to lose

It's friday bitchesssss
 
Jag som har jobbat så mycket denna vecka är verkligen överlycklig över denna dag, nej men skämt och sido så känns det ändå bra med helg. Då är alla mina vänner lediga också så jag slipper känna mig ensam och övergiven
 
Vad har jag gjort de senaste dagarna?
 
Joo, jag har passat på att sova ut, kolla gossip girl, äta ute och jaa, typ det. I onsdagskväll kollade vi på The Hobbit som hade premiär. Den var faktist bra, men som alla andra sagan om ringen filmer så var det att de skulle ta sig till en destination genom att kriga och fly, kriga och fly, kriga och fly, men det var bra onsdagsunderhållning! Sällskapet som jag fick med mig var tildis, max, frida och anki. Igår lunchades det på stan igen, träffade tobbe och jag han och frida åkte hem till honom och drack julmust och åt pepparkakor och kollade på luciafirande på svtplay eftersom vi var sämst och sov när alla firanden var på morgonkvisten. Missade vackstas julbord gjorde vi ju också... pisspotta. Borde gå i skolan. På kvällen var det gympaträningar som vanligt, sådär superspännande som alltid!
 
Idag vaknade jag vid elva av att mamma ringer, då tänker man att hon kanske har något viktigt att säga eftersom hon ringde på morgonen. Men NEJ hon hade lunchrast och ville säga godmorgon och frågade om jag skulle äta middag hemma ikväll, ärligt talat. Var det värt att väcka mig för att planera 7 timmar framåt. Särskilt när maten på fredagar görs via telefon då vi jämt beställer mat, antingen, pizza,pasta,kina,sallad,grek eller annat. Då räcker det med att veta tio minuter innan matdags om jag ska äta hemma eller inte. Så mamma... GÖR INTE OM DET!!
 
Resterande dag har jag lunchat på stan (händer aldrig), klippt håret(ja det är kort och jag vill gråta), fixat julkort till mina chefer med foto på oss i personalen(ja jag är världens bästa anställda), och hängt på kansliet(nej jag har inget liv). Det där med paranteser är min nya favorit, man kan liksom skriva de mest orelevanta och ointressanta grejerna utan att någon klagar. Det är som ett undantag till vad man säger eller gör. I digg it.
 
Nu sitter jag i min säng och lyssnar på deppmusik, en bättre fredagkväll kan man ju ha. Men den blir nog bättre, får ju spendera den med min bästa.
 
Trevlig helg idiuts osv
Nej men att dra en tripp till Barcelona vore ju inte fel, det är väl aldrig fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0