Tidsoptimisten

Aa tjatja

Berättade igår om att jag hade en tid hos min husläkare idag men visste ingen tid, så vid 20 över åtta ringde jag och frågade, tiden var 20 i nio. Hade 20 min på att vakna, klä på mig, fixa mig, ta cykeln eller bussen ner och vara där tjugo i. Ställde mig och kollade mig i spegeln och såg att det var omöjligt. Men jag hade turen att ha en vän som skulle sjutsa fedde samtidigt så jag fick åka med. Så här sitter jag, ful som en jävla jävel men vad gör det? Jag missade inte min tid som jag annars skulle behöva vänta på i två månader att få en ny. Ska kolla blodtryck osv, blir typ svimfärdig hela tiden så vi får se vad man får göra!

Menmen sen är det jobb! Yeyyey vi hörs mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0