Söndagsångest

Hej mina vänner

Nu har en helg gått och det gick fort som fan om man får uttrycka sig så. I fredags jobbade jag, sen tog vi oss ner till olearys och tog en drink och mös med några vänner. Sen i lördags jobbade jag hela dagen, hetsade hem och sen till Olivia på avskedskalas, sen ut på krogen där jag inte stannade för länge för allas bästa. Blev hämtad och åkte hem till mitt hjärta ist. Imorse var det träning som stod på schemat, tränade två olika grupper i fyra timmar. Sen hem och fixa sig och därefter till Emilias avskedsmiddag. God mat och bra sällskap. Nu har Fredrik åkt vilket gör mig lite ledsen. Hann inte ens säga hejdå. Efter middagen åkte jag Fedde och Oscar till orre och kollade Harry p, tog fem min tills jag sov och blev hemsjutsad.

Nu är livet så bra att allt från min kalender är borta, därför har jag ingen aning om när jag jobbar, eller när jag ska vara hos doktorn imorgon bitti. Tjoooooho. Får lösa det genom att sova på saken. Godnatt kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0