matelimatmat


tjatja bloggeeeeeeeen

som ni ser på bilden sitter jag här, helt awesome, i träningskläder och äter koliox. Vet att det ser ut som skit men det smakar lite bättre än så faktist. Vet inte riktigt vad det är i men det går snabbt och det smakar gott med lite sylt och gurka på. Det är typ fem middagar i ett, hittade lite pannbiff, köttbullar, korv och potatis i, kanske andra smarriga saker också. Nu låter det som att vi plockat från papperskorgen från de senaste middagarna men det här är gott iaf.

Bortsett från att jag leker cool och äter mat som ser ut att komma från en kossas analhål så gör jag mig redo för att åka till hallen och hoppa in som vikarie åt en gympagrupp. Igår var träningsstarten och det var skönt att börja igen, nu är det full rulle. Var även i skärholmen med fredrik och åt och köpte en ny nånting, kofta, poncho, tygbit med fransar eller vad det nu är. Billig var den iaf. Idag har jag jobbat hela dagen, yeyyeyeyey. Får se vad som händer efter träningen ikväll, jobb imorgon igen. yeyeyeyey. livet är fan bra

har inget mer att tilllägga mer än att min humor är sämst just nu, ursäkta om skämten inte levererar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0