B-dayyy

Att fylla nitton är inget märkvärdigt, men man gör det ju ändå. Idag är min nittonårsdag och jag har spenderat nästan hela dagen på jobbet. Från kl 12 till nu, eller ja. Till imorgon bitti, har sovnatt. Kanske inte det bästa firandet men igår gick vi på bio för att Göra något litet och imorse fick jag frukost på sängen av min fina pojke, sen även ett softairgunskott på magen, men varför inte liksom? Vi hann även luncha på stan innan jag åkte hit.

Nu ska jag försöka sova så får vi se hur bra det går. Imorgon har jag sovnatt igen. Har inte jobbat på en månad så nu när jag börjat igen så är det tugnt. Men jaja jag ska inte klaga, jag fyller ju faktiskt år. Godnatt mina vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0