Valborg

Alla ungdomar är ute och super sig redlösa, tusentals hjärnceller försvinner ikväll. Själv gjorde man allt det där igår och känner sig lite vuxnare som inte är en av dom idag. Efter ett litet tråkigt besked om att jag antagligen har en bruten fot så behövde jag tröstas. Fick träffa Oscar, mamma och vara med fina vänner.

Jag Matilda Frida och Sofia grillade och gjorde god mat hos matilda, mös ute med filtar, åkte och kollade på en brasa i enhörna och åkte till Matilda igen. Jag känner själv att Valborg är mysigt men väldigt överskattat. God mat kan man unna sig, och bra umgänge. Mer behövs inte. Men någon gång i mitt liv ska jag testa på att fira valborg i uppsala, men nu är jag för lillgammal för det och går och lägger mig innan tolv. Första natten hemma nu igen när Andreas kommit hem. Det var skönt att bo själv några dagar men nu får man allting fixat utan att göra något, vilket jag saknat.

Imorgon kommer en jävla jävel hem också som jag hoppas kan få mig på bättre humör, man är ju inte glad när man har en bruten fot liksom.

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0