Two weeks together, that's all it took, two weeks for me to fall for you

Hej mina vänner

Dagarna bara flyger iväg och jag glömmer bort att skriva. Det händer mycket just nu, och allting är bara bra. Jag och matilda bor i min brors lägenhet nu i några dagar och slipper omvärlden. Skolveckan gick snabbt. Hade prov, gick på match, umgicks med folk, tränade och hade det allmänt bra. I fredags hade vi mösspåtagning i skolan, solen sken, vi spelade kubb. sjöng sånger, åt tårta och drack cider. Mysig dag. En lite mindre rolig grej som hände var att en bil backade in i mig så jag har en fet buckla på ena sidan, mindre kul. På kvällen taggade vi till och gick ut på strip, halvmycket folk men jag hade kul. Tilds och jag åkte hem och åt och duschade och däckade rätt bra. Gick upp tidigt för tävling hela dagen på lidingö med våra tjejer, de var duktiga och jag var stolt. Efter en lång dag låg vi hemma igår kväll och kollade film, Dear john. Hur fin film som helst, då saknar man någon lite mer än innan. Jaja ska inte klaga, saknaden blir inte långvarig. 

Idag är det söndag och vi har ingen barnträning idag eftersom de tävlade igår så jag är ledig, hur skönt som helst. Har precis fått massage av tildis och ska snart duscha. Sen blir det träning, basketmatch och efter det ska vi tagga till! Rönninge har studentskiva och det är all in.

Här bjuds det på bilder sen skivan och förra veckan, enjoy

studenskivan






mösspåtagning









tävling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0