sture p

godmorgon!

Gårdagen bjöd på en del, rolig skiva men ändå inte. Eller jag vet inte, den var mer typ trevlig! jag försökte dansa, men det gick inte. Fick hålla mig till den sociala delen, det var mycket roligt folk ute så det fanns många att prata med så det var inga problem. När jag skulle dra mötte jag gymoaföräldrarna utanför, de var ute och nattvandrade. Tur att man var nykter säger jag bara! kebabhäng och hemgång. En pizzaslice till nattkäk och sen sov jag gott.

Nu ligger jag i sängen med fetaste ångesten. Ska ta tag i livet och skriva min engelskagrej.. jag måstemåstemåste. Men det tar emot. Har inte pluggat nånting under hela lovet. Panik. Sen blir det utgång ikväll igen, De vet du tar över strip och jag hoppas det blir fet fett. Dock nyktert och bra för min del. bäst så

hörs senare polers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0