Slutet på sista lovet

Härrejävlar, insåg nu att det är sista kvällen på sista lovet, kanske i hela mitt liv. Det skrämmer mig lite. Vill inte bli vuxen.

Gårdagen var inte lika bra som tänkt, iaf inte utgången. Försökte plugga, gick inge vidare. Åt middag med tilds och fia, träffade hoffman, körde min bror och gick ut. Väl ute så sög det, hade en sjukt tråkig kväll. Tråkigt att behöva säga det men det var inte min dag. De vet du var där och spelade och de var iaf roliga, så den stunden de var där var det roligt. Drog vid ett-tiden och mös lite med pearl harbor och åkte hem vid femtiden.

Känslan av att gå upp imorse var inte den bästa. Tränade tjejerna och valde ut friståendelaget. Kände mig som största bossen som var aselak, men alla var otroligt duktiga och jag är så stolt över mina hjärtan. Därefter åt jag nancys med frida och veronica och tog en sväng på stan. Tittade på min egen träning och åkte hem för att äta middag med mina kära föräldrar. Sen åkte jag till kingsmatchen som var galet bra, kings hade ledning hela tiden men i slutet var det riktigt lika. Slutligen vann de och de är nu vidare i final. Har nog aldrig varit så insatt förut. Efter matchen åkte jag till maya och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, skönt det.

Nu är jag hemma och har haft ångest över att jag inte har pluggat. Men jag har börjat! Gjorde förstasidan till projektarbetet och skrev en del på engelskatexten. Lite nöjdare går jag och lägger mig iaf. Imorgon ska jag typ kolla upp min fot, känns som att det behövs. Jaja slutsnackat

Skriver mer i veckan
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0