Godmorgon

Har precis varit hos sjukgymnasten, lyckades jag försova mig igen? Jaa klart som fan att jag gjorde. Skulle vara där vid nio... Jag vaknade nio. Alltid lika duktig, även när jag får sovmorgon jämfört med andra dar.

Vad händer annars då.. Jag har lov. Lördagen var under mina förväntningar eller vad man ska säga. Det var roligt hos Trotz men inte ute, kanske för att jag har ont i foten och inte kan dansa. Hursomhelst, drog tidigare från krogen, åt kebab och åkte hem. På söndagen satt jag i musiken i täljehallen med Oscar, sen var jag med Fia och vi träffade Matilda. Sen var jag med oscari igen och stängde hallen och lite sånt.

Igår låg jag i min säng hela dagen, ända till sju igår kväll. Tog lite pauser med att äta lunch och middag, annars var det bara sänghäng. Asskönt. Låg och kollade på harry potter, fyran och båda sjuorna. Så sjukt bra. Sällskap fick jag också, Matilda Johanna och Sofia droppade in lite allt eftersom under dagen. Myz. På kvällen tog vi oss till tildis där vi bakade tigerkaka och spelade Picasso och körde galenpanna. Då hade vi fått påökning av Frida och olli också. Mysig tjejkväll helt enkelt.

Nog pratat om mina no-lifer-lovkvällar. Nu ska jag hem och äta en riktigt god frukost eftersom jag höll på att svimma igen hos sjukgymnasten, min kropp funkar verkligen inte utan mat. Skulle aldrig kunna bli anorektiker. Hursomhelst, äta frulle och sen till Friskis för ett spinningpass med Sanna! Sen blir det lite mer träning ikväll, vad som händer däremellan märker jag då.

Puss på skinkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0