Bakeday

Godmorgon alla pigga och glada, dessvärre räknas jag inte med bland dem. Jag kan inte avgöra om det fortfarande snurrar eller om mitt huvud sprängs, vågar inte känna efter. Efter en tung förlust på basketen igår så ville jag hem och sörja, men det gick ju inte så jag fick trösta på annat sätt!

Kvällen var bra efter några om och men, fixade oss hos mig, åkte till Victor, drog till Stockholm, väl framme var det fullt och de hade sålt för många biljetter så vi kom inte in. Jag och Marcus smet in genom att dra upp några grindar, sen gömde jag väskan bakom någon snusautomat. Ändå fest. En rolig kväll som bjöd på mycket, nattkäk på 7eleven och första tåget hem gick susens. Slocknade direkt när jag kom hem. Snart blir det sjukhuset och äntligen ska jag få kolla upp den där jäkla foten. Idag är det Valborg, kanske grillar med några vänner, men festa kan vi fetglömma. Min lever är snart paj

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0