vart jag mig i världen vänder

Yo

ett kort och informativt inlägg, kan man säga så?

Lördagen var grym, hade riktigt roligt! Alla var dyng och det var fullproppat med folk, jag var nog den enda nyktra ute, och kul var det! Som sagt, vem mådde bäst dagen efter? Åkte hem till min bästa vän och somnade där vid tretiden. På söndagen var det först tjejernas träning, sen basketmatch, sen träning själv, sen middag och tjejmys med johanna ebba och matilda och till sist så var jag lite med oscar och fredde . Idag gick jag typ bara i skolan, kom på lite nytt i tjejernas fristående när jag och emilia åkte tidigare till skolan, sen hade vi bara massage. Hann med nancys till middag med anki också, alltid lika trevligt! Sen åkte jag hem och chillade, tills jag åkte iväg med mina kära m8:s orre, fredde och tilds, sen mös jag och tildis lite.

Nu är det läggdags, bjuder på en bild på världens bästa killar, bara för att jag kommer sakna dom när dom åker till usa i en månad på torsdag, jävla töntar
 
godnatt bajskorvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0