I'm yours to take

godmorgon alla sjusovare

Gårdagen var helt ok asskön, vi började halv nio och skulle bara skriva en utvärdering sen vandringen, sen fick vi sluta. Då åkte vi ut till fia och levde där i några timmar, typ halvsovandes. Efter det åkte jag hem och chillade ännu mer, sen tog jag mig till tildis där även max var. Vi åkte lite impuls till heron för att se bio, men väl där ångrade vi oss och bowlade istället. Efter det åkte vi till max där vi kollade på friends with benefits och somnade ganska bra och orkade inte ta oss hem. Imorse åkte vi förbi donken och sen släpptes jag på stan där jag mötte upp mamma, köpte ett par skor som jag letat efter hur länge som helst, och har aldrig bestämt mig vilka jag vill ha. Men nu är dom köpta!

Nu ska jag försöka leta upp mina pluggböcker, fast jag egentligen vill göra allt annat än att plugga och så lär det ju sluta också... Senare blir det ut och äta middag med mamma och sen till victor för att fira honom, och utgång i stockholm blir det också. Blir nog en bra dag, är lyckligast i världen för att jag inte jobbar längre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0