bröllop, kräftskiva, utgång och vardagsmat

tjolahopp

Dagarna går alldeles för snabbt, särskilt helgen. I lördags stog det mycket på schemat, först var jag på min kusins bröllop, som var jättefint, och efter det var vi på bröllopsmiddag och fest, och min kusin höll världens finaste tal till hennes syster, som alltså var min kusin som gifte sig. Jag tror hälften av alla som var där grät, hur fint som helst. Efter massa god mat och några glas vin var det dags att dra vidare till Emelie där det var kräftskiva! dock hann jag inte äta några kräftor men det gjorde mig inte så mycket faktist... fixade håret i en och en halv timme <333 mina kära vänner fattar... sen var det dags för en impulsutgång! Som faktist var riktigt lyckad, hade riktigt roligt. Men det blev ännu en sen kväll. I söndags var det gympa och på kvällen mös jag med Maya.

Imorse gick jag upp vid sju för att jag trodde jag hade körlektion vid åtta, men när jag hade stått utanför trafikskolan i tjugo minuter och väntat så kommer min körlärare och säger att jag måste sett fel... min körlektion började kl. 18, så en sovmorgon försvann i onödan. Det blev iaf en sväng hem för att sova lite mer, sen ner på stan och äta och kolla runt lite innan jag åkte till skolan. Där hade vi bara massage och sen hade jag min körlektion. Kvällen har jag spenderat ute i tveta med mina kära vänner, det var hur mysigt som helst där vi fick vara med vår Helena. Berättar mer i ett annat inlägg om hur allt känns, har precis skrivit av mig lite så det ska ni väl få läsa.

Här kommer lite bilder sen dagarna, snart är det sovdags! upp tidigt imorgon, med skola och gympa hela dagen, taggaaa !!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0