Hela min värld snurrar

Det känns som att hela jag är upp och ner, en blandning mellan lyckorus, dåliga dagar och pirr i magen. Nu är jag mest nervös, är påväg till halkbanan och vet inte vad jag ska ta mig till, jag vågar inte bromsa hårt? Jag kommer inte ens hitta dit..

Helgens alla händelser gick bra, trevligt både hos Ebba och Johanna. Under söndagen blev det medaljvinst när vi tävlade, två silver och ett guld till mig och en bronsmedalj till tjejerna. Kändes riktigt bra.

Imorgon är det sista dagen på praktiken, både bra och dåligt. Men då börjar det efterlängtade höstlovet. Bara det att jag inte får spendera det med tilds för hon åker till new york imorgon,den tönten.

Allt för mig sålänge, får se om jag överlever halkbanan. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0