hej hopp lördagsstopp

gör ett stopp förbi här innan jag kilar vidare till bestis.

Har försökt göra ett inlägg från blogg.se appen men den vill inte funka.. så jag får skriva här istället!

Gårdagen bestod av inget mindre än en myskvälll hos anki med sockerdricka, massa godis och hyrd film. Skönt att bara ta det lugnt faktist, det ska nog bli lite fler lugna helger nu framöver! Idag har jag hunnit cruisa runt i stan med pappa, dock med övningskörningsskylten där bak på bilen, men om ett tag ska den vara borta! Jag har även varit på kings match i täljehallen med martin och alex, kändes som att jag var mest insatt där, pinsamt nog..  Ikväll blir det lite champangeprovning hos matilda och sen till johanna för att mysa och spela spel, känns som en bra lördagkväll! Puss på er kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0