halloween

godmorgon mina vänner Gårdagen bjöd på mycket roligheter, först alla i-landsproblem som sedan löstes och sen en bra kväll. Jag åkte till Tove med tre olika maskeradutklädnader, antingen skulle jag vara en prinsessa, mumie eller kiss. Efter många olika provningar så fick det bli kiss. Vi fixade och förade hemma hos tovie och sen tog vi oss till 550. En liten besvikelse blev det att inte så många var utklädda, men det var roligt folk iaf ! så det är lite motsatsen till i fredags, då var det roliga utklädnader men tråkigt folk, då var vi utklädda till pirater. Man kan inte få allt! Kvällen slutade med att jag fick sjuts hem och slocknade i min säng, dock utan kebab vilket gjorde mig lite ledsen idag, skulle kunna döda för kebab. åhh... kebab<33333

Nu är det att klämma i sig en söt liten ipren och le åt världen, snart börjar tjejernas träning! pluset för idag är att jag fick sova en timme extra för att vi ställde om klockan. Sen blir det lunchdejt med min emilia och sen egen träning. Lär gå bra! Här kommer lite fula bilder sen maskeradhelgen! puss och kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0