Where is the love

Det är höstlov och det är hur skönt som helst, nästan typ för skönt så att jag blir rastlös istället. Jag gör hellre nånting än att göra ingenting.. Ni fattar? Jag tror jag har vant mig vid att göra något hela tiden.

Hittils har jag hunnit gå ut två dagar, tränat en dag, chillat hos Fia, fikat med Ebba, hängt med matte, kollat bio och haft körlektion. Lite grejer har jag väl gjort! Nu ska jag ut och gasa lite innan träningen, typ bara en månad tills jag ska köra upp.. Flip

Jaja, jag är upp och ner och har ingen koll på läget eller på mig själv, imorgon blir det utgång på aveny i huvudstaden för att fira tobey som äntligen fyller 18! Kult

Hejdå vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0