This is what I'm made of

Hej mina gangstamates och mina mindre gangstamates

Jag är så otroligt bra på att skriva, en gång i veckan känns lite lagom sådär.. Nej jag skriver oftare bara det att min mobil vägrar lägga upp bilderna till inlägget och då avbryts det hela och jag glömmer bort det. Kort och gott

Den se senaste veckan har bestått av allt möjligt roligt och tråkigt. Jag har haft någon hemmakväll, jag har haft studiebesök, körlektioner, spelat curling och fått största blåmärket på mitt knä och massa annat på dagarna. I fredags mös jag hos mig med Anki, social som jag är så somnade jag ju medan hon pratade med mig. Pigg och glad

I lördags var jag på basketmatch och sen firade vi Jennifer som fyllde nitton, och därefter blev det en nykter utgång på strip där nause spelade, de som har gjort this is what I'm maid of. De var duktiga och det var galet bra drag! En rolig kväll . På söndagen fick jag sova ut, sen gick vi till julmarknaden där mina tjejer stog och sålde kransar. Efter det var det träning, och en pluggkväll med Frida, Fredrik och ett våldgästande av anko och Fia <33 det blev lite plugg gjort iaf

I måndags hade jag massage och sen fick jag plugga matte hela kvällen, vilket kändes lönlöst för provet igår gick ändå skit. Men vad gör det om hundra år? Sen hade jag träningar som gick helg okej. Roligast var sista träningen, en liten överraskningsuppvisning som får ses på juluppvisningen. Har aldrig varit med om en roligare träning! Resterande del av kvällen spenderade jag på att göra körkortstester till halv fyra inatt. Tjoho

Imorse var jag hos en idrottsläkare som kollade alla mina skador, så nu blir det rehab för fulla muggar! Ska börja gå lite hos sjukgymnasten. Var en stund i skolan och nu har jag haft körlektion som sammanfattades med en guldstjärna i min körlärares block, kan väl inte vara fel?

Träning med tjejerna snart igen, sen dags för plugg igen.. Älska livet <3 får se om det kommer upp ett inlägg med bilder här efter, älskar när bloggappen fuckar ur..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0