Set fire to the rain

Massage och gympa bestod min måndag av. Hoppade in som vikarie för två grupper, alltid kul att höra att barnen tänker kidnappa en så att man stannar kvar som ledare i deras grupp föralltid.. Man borde ju ta det som något positivt? Då lär jag ju göra något bra iaf?

Hade en rätt värdelös dag igår, en redovisning som gick åt helvete och en mattelektion där det bara blev fel. Sen smet jag från skolan för jag glömde låsa dörren på morgonen. Yey.

Det blev en Lunch på nancys och sen hem för att leta nycklar, men jag hittade inga. På träningen gick det bajs och jag landade på nacken och skadade resten av kroppen också, så nu är jag stel som en idiot. Fml <3

Efter träningen åkte jag ut till Fia och mös med henne och Anki, kvällen bestod i stora delar av julskinka och funny talking mirrors. Sen somnade vi, imorse hade vi kost till halv elva och sen åkte jag till Maya och lekte med henne och Marre blazze, sen kom även anki. Sen mös jag med mamma och åt middag, och nu sitter jag och tittar på hur bröderna Borg hjälps åt med matten. Dom är en aning smartare än mig märker jag, själv sitter jag med enklaste sudukot och är nöjd om jag kommer på en siffra. Hejaaaa

Nej vilket värdelöst inlägg, jätteinformativt och tråkigt, inte direkt så att någon bryr sig om att jag åt julskinka.. Men jaja, jag bryr mig om ett år eller två!

Nej nu ska jag leta efter ett bättre liv och en till siffra på suduko. Pusspusshajdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0