Hej och hå

Jag startar, loggar in, skriver en mening.. Och den dör

Gång på gång så lägger min data av, jag kanske inte är världens bästa på att ta hand om saker. Men alltså.. Den får inte lämna mig, jag får panik.

Lägret i Katrineholm var grymt, tjejerna var jätteduktiga och vi hade superkul! Nu är jag trött som ett as, hälsade på hos Helena igår tillsammans med 50 andra från gympan, vi tände ljus, skrev texter som vi skickade iväg med Heliumballpnger och så mös vi bara, det behövdes! I lördags var det ett år sen det oväntade inträffade. Det går inte riktigt att förklara känslan, särskilt inte när jag ligger i en säng och skriver ett blogginlägg halvsovandes. Helena är bäst och oerhört saknad kan jag säga iaf

På kvällen igår blev det mys hos orre med gänget, vi kollade senaste Harry p och jag är lycklig igen. Världens bästa film! Idag har jag haft körlektion, lunchat med Fredrik på greken, haft massage och hängt med tilds. Äntligen är min bästa vän hemma ! Imorgon är det redovisning med ett ämne jag inte ens kan, sen ska jag ha räknat ett antal sidor till mattelektionen och jag har inte ens öppnat den under tre veckor, och jag ligger efter också.. Och som prickens över i:t så ska jag prata om min engelskabok imorgon som jag inte ens läst. Skönt att lägga sig med det på samvetet. Natti friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0