försök aldrig vinna tillbaka någon som valt att förlora dig



Hej mina kära
(ni lär ju vara en aning snyggare än vad jag var för tillfället) men lite söt är jag väl?

I måndags var en lite bättre dag än i söndags, jag ville bokstavligt talat ta livet av mig. tur att jag inte känner likadant längre iaf! Jakten efter nya blåmärken gick bra i söndags, måste haft en bra kväll i lördags.. Men jag hade inget val att göra något av dagen ändå, det blev gympa som vanligt. Först med tjejerna, sen nancyspaus med sanna och sen träning. Jag mådde ju inte bra.. men det gjorde inte Anna heller!

Efter träningarna blev det att bakisleka med anki, vi låg i hennes säng och gjorde absolut ingenting, hatade livet lite. Sen tog vi oss till max där vi fick vår medicin, nämligen lyxshake. Därefter sjutsade min kära vän hem mig och jag slocknade snabbt. I måndags fick jag sova ut och åt en ordentlig frukost. Det blev ingen skoldag för mig då jag hade körlektion, jag hade "lilla uppkörningen" eller vad de kallar det, typ utbildningskontroll. Det gick bra sa dom! så nu är allting bokat och klart med upplörning och hela fadderittan. Igårkväll blev det både flip med min bästa vän och filmkväll med mina kära pojkar. 

Idag har dagen bestått av skola och träning, det var typ 70 barn samtidigt mellan fem och sju som vi skulle ta hand om, pain in the ass rentutsagt. Och inte är jag lycklig över vårt egna nummer till juluppvisningen. Positiva jag <33

Det som gjorde min emokväll lite bättre var att jag fick ta ut all skit på mina älskade föräldrar, ta ett glas oboy och sätta mig framför sex and the city och sist men inte minst fick jag ett sms som gjorde mig lite gladare. 

Nu är det nog snackat, skola imorgon och sen plugga apan ur mig. Här bjuds det på bilder  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0