yo maddafakkas

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Imorse åkte jag till skolan, det blev inget gjort på samhällskunskapen, vi slapp det. Började träna direkt på vår fina dans som vi skulle göra på spexet, kaosade ända fram till spexets start. Då flöt det på ganska bra faktist.. älskar att jag satt och gjorde en blogg i tre timmar igår, bara för att designen bajsade. Och sen fanns inte internet så den visades inte på spexet... love life, kolla på bloggen här.

Spex är alltså en teater som ettor och tvåor gör för treorna innan dom slutar på vacksta, då tar man upp allt pinsamt och roligt som dom gjort under deras tre år. Själv anser jag att spexet inte var så roligt.. men det skyller vi på att treorna var så tråkiga. Och vi var nog lite elaka och körde ganska många personangrepp på vårt spex.. men vad gör det om 100 år?

Treorna tar alltså studenten imorgon.. jag vill också, eller jag vill ha den dagen och spåra totalt på flaket och allt.. men jag vill ändå inte ha det än. Jag vill inte sluta skolan, sluta träffa vännerna och allt, så på så sätt vill jag aldrig ta studenten. Men det vore inte illa om man kunde få åka flak några flera gånger. Hur som helst kommer det faktist bli tomt utan alla treor, och jag måste säga att jag kommer sakna dom!

Efter spexet åkte vi ner till stan och åt glass, sen åkte jag hem och duscha, drog till orre där ingen var hemma för han och matilda hade åkt och handlat, fick chilla själv och spela basket... med mig själv? kult. Sen kom hans pappa iallafall så då fick man lite sällskap. Därefter åkte jag på ledaravslutning körde femkamp, åt korv och mös, sen var jag ute och cyklade med mina kära vänner. Och sen fick jag sjuts hem och nu är jag hemma. Min dag i ett stycke.. inget intressant men en händelserik dag ändå vaaaaa

Nee sängen nu kanske, tidig skola imorgon

Här kommer några bilder sen dagen... många va???? hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0