we might not get tomorrow

heyheyyyyy

Solen skiner och det är världens finaste väder, man kan ju inte vara annat än glad. Hade lite mysamys med fina cheyss hos Minna igår, sen mötte jag Sofia och Matilda upp Frida och vi började traska, gick hela vägen hem till Matilda ( bra träning för min fot) förutom att det gjorde ganska ont efteråt. Vi satt och snackade och chillade hemma hos tildis, funderade på om vi skulle ta oss till våra vänner i saltskog, i ritorp eller i brunnsäng, men vi stannade kvar hemma och halvsov. Vid tvåtiden tog jag och Sofia oss hem till mig och somnade direkt.

Nu har jag tränat gympatjejerna som var helt underbara och superduktiga, vi har även dragit in med värsta snygga posen i friståendet. Dom är superbra! idag blir de inge mer träning och jag är alltså hemma tidigt på en söndag, galet skönt. Vi åkte förbi golfbanan och tog en glass påvägen hem också. Nu ska jag stänga in mig i mitt rum och plugga, inte lika kul men det måste göras tyvärr... njut av en skön remix på give me everything sålänge istället ! hajdohajdo pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0