plugghästen

heeei

tro det eller ej.. jag lever än, helgen har sitt egna kapitel i mitt liv. Söndagen var oerhört mysig med träningarna, började både pluto och satellits träningar med att sitta ute i solen och njuta. Efter det var det hem och äta och sen lekte jag med Orre, Tildis och Freddieman. Började med att sitta och dumförklara mig lite för Oscars familj, lät som en riktig einstein när jag pratade... eller? men det är ju sån jag är. Sen åkte vi till Matilda och spelade Picasso och hade det trevligt, jag ritade en jättefin svan som man ser på bilden..... h3h3

Igår hade jag en skoldag som ingen annan, fick köra femkamp med pensionärer och hugo på min håltimme, vi kom tvåa så vi var inte så värst dåliga! Efter skolans slut så hade jag utvecklingssamtal, jag har blivit sänkt i några ämnen för att jag pratar för mycket. Så nu kom vi överens om att jag ska ge allt sista tiden, därför kommer jag bli lite mer off. Jag och pappa tog oss även ut till spåret i Tveta för att tända ljus. Alltid lika fint, och solen lyser lika mycket som alltid. Efter det åkte jag hem och pluggade och sen gick jag till min bästa vän där jag spenderade natten.

Jag saknar dig

Imorse hade jag samhällskunskapsredovisning (kort ord?), hur som helst så gick det väl helt ok. Fick mvg iallafall, så nu kanske betyget ändras igen om jag fortsätter skärpa mig. go linda! Efter det så hade vi nationella muntligt på engelskan, det sög. Menmen, man kan inte vara bra på allt. Vi var klara 5 minuter efter att tvåbussen gått, men tur som vi har så ringer orre och sa att han kunde hämta oss. Vi åkte till nancys och åt och sen till träningen där även orre joinade oss. Träningen gick faktist helt ok, och jag sa Uft... årets skämt! Nu har jag precis gjort klart två arbeten till och känner mig stolt som tuppen.

Som en sammanfattning av mitt liv just nu så kan jag bara säga att mitt liv går åt till plugg, jag har alltså blivit en vadå..?? kolla min fina rebus nedanför! Men jag ska inte klaga allt för mycket, solen skiner och jag har världens bästa vänner.



Jag menar då alltså plugghäst, inte pluggDALAhäst, men eftersom mitt liv består av mina störda tankar så kommer väl en dalahäst upp. Klockan är ett och jag borde sova, ska upp om sex timmar

Ses i nästa liv, där ordet skola inte ens existerar.. ska nog uppfinna en sån värld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0