pigg tjej

hejj världen

Min helg har varit helt okej, förutom åtta timmars sömn på två nätter och 18 timmar jobb på två dar.. Men om man bortser från det så har den varit bra ! Fredagskvällen var bra, var på mösspåtagningen, inget speciellt men kul var det, kom hem vid tretiden och somnade direkt. Gick upp vid sju för att duscha och göra mig fräsch för att åka till jobbet, lagom skönt! Då var det jobb i kiosken som gällde hela dagen så det var inte så värst jobbigt ändå, äta korv och dricka läsk. Så fick jag sällskap av Matilda, Oscar och Fredrik också som höll mig sällskap i några timmar och tog allt dom fick tag på att äta.

Slutade vid femtiden och fick sjuts hem av min snälla kompis orre, åkte hem och packade allt och åkte till Maja och grillade med tjejerna och hade det mysigt. Jag och Matilda orkade inte åka till maren eller saltskog så oscar hämtade oss och vi åkte hem till honom. Där såg vi på supersugen och chillade galet, sen blev det lite donken och sen hem till honom igen och snacka om allt och ingenting. Kom hem vid tretiden och somnade pladask i sängen. Gick upp vid halv åtta och åkte till jobbet, chillade galet i korren idag igen, fick sällskap igen av mitt gang, och sen kom matias förbi någon timme också. Slutade vid sextiden och åkte hem, kvällen har spenderats hos matilda och nu är det dags för att börja plugga! tjoho. kanske blir en sväng till donken också, men man orkar ju inte vara fet så man får väl bara vara sällskap..

Där har vi min ointressanta helg, och här är en bild på mig och min otroligt trasiga telefon som gick sönder i fredags, känner mig lite gammalmodig som går runt med två tegelstenar till telefoner, och sen går den ena sönder till och med? men vadå? jag har ju iphone 100, den här bilden är tusen år gammal..... eller? kul jul


Jag säger skål på det så hörs vi imorgon, dags att tagga skola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0