natten är ung och jag ligger vaken

klockan är nu tjugo i två och jag är fortfarande uppe.. och pluggar såklart

Hade idrottsdag idag, gick runt som en mupp och gjorde ingenting, tills jag slog i foten, då gjorde jag nånting... jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, ont gjorde det iallafall, och ont har jag nu igen. Efter det blev det hem och plugga, sen hade jag och mina kära gangmembers en liten tacokväll, vi åt tacos och snackade bajs, tills vi var tvungna att leka pluggisar. Istället för att plugga så åkte jag ut med min tränare till Tveta kyrkogård där Helena blev begravd, fint var det. Mycket blandade känslor, men det kändes bra att ha fått gå dit. Resten av kvällen har jag pluggat, eller iallafall försökt. Svårt när man är med i facebook, men lite framåt har jag kommit iallafall.

Imorgon är det tydligen tidig skola, så nu måste jag natta. Hörs imorgon eller något, puss på er

Jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0