fackout ?

nee inte ikväll! matteprovet är gjort och vi behöver inte ha naturkunskapsprov, jag är lycklig
inga mer prov fram till sommaren!!

Nu är det bara några arbeten kvar och sen är vi klara. Efter matten åkte vi ner på stan och kollade drakbåtsrodden, åt lunch och jag köpte lite nya kläder. Sen har jag bara chillat satan, nu är jag hos tildis och spränger sönder högtalarna med min ontzontz lista. Ikväll blir det middag på Barolo med ett tjugotal tjejer, vi ska fira världens bästa kines som fyller 18!♥ Sen får vi se var jag tar vägen, utgång med min fot är väl inte det lämpligaste, men vem vet? inget hindrar ju mig!
Imorgon är det tidig uppgång för tävling med tjejerna på lidingö, blir nog bra. Ha en bra kväll för det ska jag ha!
Grattis min älskade vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0