Dancing shoes

Godmorgon!

Gårdagen var en riktigt skön dag, dock borde jag ha pluggat lite mer. Fick stressa till träningen och när man kom dit på kryckor var nog ingen förvånad där heller. Jag satt och kollade på och skrev upp lite ordningar på tjejernas träning och sen tog jag, matilda, minna och anki till musikcafét. Där mötte vi upp Sofia och Olivia också. Det var helt värt att åka dit, många var jätteduktiga och Linnea sjöng hur fint som helst. Hon sjöng alltså time of your life med greenday, och det gjorde hon så sjukt bra. Man blev lite tagen när man hörde henne sjunga, det var så fint och det gav en tillbakablickar på vår fina saknade vän. Vid tiotiden åkte jag och sofia hem till mig, låg och snackade och bara tog det lugnt. Somnade ganska tidigt och nu har hon dragit för vi skulle på museum, men jag är kryckis och kan inte följa med. Men jag klagar inte! Jag är ändå uppe, har hittils gjort en labbrapport och ska väl göra något mer innan jag tar mig till skolan.

Nu har jag sagt mitt för tillfället, hör av mig sen om jag har något spännande att säga, men det har jag väl aldrig.


Det allra bästa jag har


Kommentarer
Postat av: minna

det finaste som finns!! danmark var så grymt

2011-05-18 @ 21:59:58
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0