spår på schemat

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

skönt att jag skriver så ofta.. men jag har faktist fullt upp
Under mina senaste dagar har jag hunnit med ganska mycket

I fredags var det fettomat som gällde, sen kvällsfika på milano med tilds och anki, vi mötte upp frida lite senare och drog till anki för att mysa. Spårade lite på hemvägen men det hör till

I lördags köpte jag lite nytt på stan med mamma, övningskörde en hel del (och var totalt värdelös kändes det som). Senare på kvällen bar jag redskap, tränade extra i täljehallen och åkte därefter till tildvard för att mysa med tjejerna.

På söndagen var det tidig uppgång, klockan ställdes om och jag mådde inte alls bra av att gå upp så tidigt. Men jag lyckades! Först tävlade tjejerna och på eftermiddagen tävlade jag. Det blev 12 timmar i täljehallen på en dag och därefter skulle redskapen flyttas tillbaka så det blev att åka runt lite överallt och lämna redskap, och självklart så skulle sequritaslarmet gå när vi öppnade en hall... toppen. Sen mös jag bara hos matilda och somnade snabbt när jag kom dit

I måndags började min praktik på greken, jag har varit där förut men det var lika skönt som innan. Jag blir gödad på grekmat och vilar oerhört mycket av min tid. Efter praktiken var jag på ledarmöte och sen åkte jag hem om jag minns rätt..? fast jag var säkert hos matilda eller något

I tisdags var det att jobba och stå i på dagen, fick hälsa på hela kings och massa bajs, sen gjordes några ärenden på stan och därefter tränade jag tjejerna. När vi gjort det åkte jag och matilda hem till Julia och Lucas, fixade oss och förade. Tog oss sedan ner till the strip där natur och rm hade sin studentskiva. Grym kväll, lite spårad men så är det ibland.

Imorse vaknade jag upp hos matilda, lagom trött. Tog en runda på stan för att fixa lite saker, sen till jobbet. Efter det fixade jag körskolepaket så nu är det planerat att jag ska kunna ta körkort ungefär när jag fyller år! Därefter ett möte på kansliet på gympaläger i sommar som ska vara mitt och tildvards projektarbete och efter det var det hem till matilda igen. Där var jag tilds och fizi och vi har gjort chokladbollar och kollat på medan du sov. En fin film, och matilda var den som sov.. haha

Nu efter en tråkig sammanfattning så har jag inte så mycket mer att säga!

Godnatt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0