skolfritt

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej mina vänner

Jag har bajsigt ont i magen, vet inte vad det kan vara. Inte är det mens eller bajsont iaf, vilket de flesta undrar när jag säger att jag har ont. Men iallafall, annars är jag lycklig. Körde zumba idag i skolan, galet kul att skaka loss, fast jag var sämst... men ändå !

Nu är det äntligen helg, och nu är det ingen skola på två veckor för vi har praktik, LYCKA. Ännu bättre eftersom jag praoar där jag praoat förut, jag börjar halv elva och slutar typ två tre. Och får äta underbart god mat varje dag. Lycklig cheiiiii. Sen är det en veckas skola och sen lov igen. Och snart är det sommarlov!! Jag taggar galet.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer och sker, kanske äta på Asian Roxy med tildis, eller familjen, sen träffar jag nog tjejerna i klassen! Imorgon är det chilla galet, träna och sen typ sova som gäller. På söndag är det tävling! Så ser min helg ut, inte den bästa men jag klagar inte. Ha en bra fredaggggggggggggggggg heddå

fin tjej med en ännu finare mobil. HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0