jag vill så gärna...



Jag kan ju få mina psykbryt ibland, vissa bättre än andra. Nu har jag hetsat hela kvällen, jag vet nog vad jag vill ha för tatuering.... Jag har alltid snackat om att jag vill tatuera mig, men vill först veta vad innan jag bestämmer mig för att jag ska göra det. Egentligen vill jag bara springa till en studio och tatuera mig HÄR OCH NU. Men nej, det krävs tänketid för att jag ska bestämma mig. Jag ska nog låta det gå ett halvår, tills jag är 18, tills sommaren är slut och jag kanske har bestämt mig. Eller så gör jag det innan sommaren..?

Det jag tänkt just nu är iallafall ett hjärta där det sitter på bilden. Jag satt och ritade idag och då blev det ett hjärta där. Och när jag tänkte efter så kom jag på att jag satt och ritade hjärtat på mina ärr där jag bröt tummen förra året. När jag kom hem insåg jag faktist att det där hjärtat står för en del. Jag vill ju ha ett hjärta någonstans, det ska stå för att i kärlek finns vänskap och att vänskap är också en sorts kärlek. Samtidigt som hjärtat visar en del av mig då det faktist är på mitt ärr där jag upplevde den värsta fysiska smärtan jag någonsin varit med om, men ändå så gav jag inte upp gympan utan jag sprang från sjukhuset för att vara med på uppvisningen.. alltså en del av att jag är ett otursbarn men jag ger inte upp för det. Låter gay men så är det:))))))

Frågan är om det är så smart att ha det där.. det är trots allt på handen och är synligt, tänkte på det där med jobb och så..

jag är iallafall kär i bara tanken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0