Jag lever idag

Mina favvo chillisar just nu

What are words- Chris Medina


Wont turn back- Needtobreath


You and I both - Jason Mraz



Jag sa ju att jag skulle leva idag! det krävdes bara lite sömn och en solig dag så mådde jag betydligt mycket bättre. Det händer mycket just nu, både bra och dåliga saker. På bra listan ligger väl.. våren kommer, mysiga impulser och underbara vänner, på dåliga listan ligger vissa gympadagar, mycket plugg, ångestladdade dagar. Så det tar väl ut varandra lite granna. Det med gympan sket sig totalt igår, det är väl därför jag var i riktigt depp mode. Det finns dagar då man är lycklig som ledare och gymnast, och det finns dagar då man undrar varför man ens är ledare och går i gympa. Men dom bra dagarna överväger dom dåliga som tur är!

Jag har nog inte så mycket att säga, det börjar bli vår och jag ska leva för dagen. Den här veckan har jag hunnit med att springa två gånger, hur skönt som helst! och även glassat på maren. Snart är det helg och då blir det att ta det lugnt förhoppningsvis, på söndag är det tävling för både barnen och mig. På måndag börjar två veckors praktik på greken. På tisdag är det Emilias studentskiva som gäller ! och onsdagen veckan efter är det Vackstas! Taggar satan.

Varför klaga?

Här kommer en bildbomb sen allt möjligt den senaste tiden!


Åkte skridskor med klassen, här är mina underbara tjejer i klassen


Världens bästa tjejer med kattögon på Matildas födelsedag


Ledargänget på sportlovsdagen i Axa


Onsdagsfika med mina fina

 
Lekte i snön i skolan                                Hade en spårad kväll med Maja, Anki och Matilda
 




Härlig kväll med grymma tjejer


Glassade på maren igår


Kommentarer
Postat av: elin sköööld

fiiina bilder:D

2011-03-25 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0